ЛОГОПЕДИЧНИЙ ПУНКТ

Вітаємо вас на сторінці логопедичного пункту!
Мета пункту — допомогти дітям подолати мовленнєві труднощі, розкрити власний потенціал і відчути впевненість у спілкуванні з однолітками та дорослими.
Логопед — це фахівець, який чує більше, ніж просто слова. Завдяки професійному підходу, спеціальним методикам та досвіду, логопед допомагає подолати труднощі мовлення у дітей і дорослих — від порушень звуковимови до складніших мовленнєвих і комунікативних проблем.
До логопеда звертаються як для первинної діагностики мовленнєвих порушень, так і для проведення системної корекційної роботи. Саме логопед проводить обстеження мовлення, складає індивідуальну програму занять і допомагає розвинути чи відновити мовленнєві навички, необхідні для повноцінного спілкування.
Чим саме допоможе логопед?
– Обстеження мовлення, звуковимови, мовного розвитку та комунікативних навичок у дітей і дорослих;
– Діагностика порушень мовлення: дислалії, заїкання, афазії, дислексії, ринолалії та інших;
– Розробка індивідуальної програми корекційних занять з урахуванням віку, особливостей розвитку та потреб пацієнта;
– Супровід при неврологічних, психоемоційних чи інтелектуальних порушеннях, що впливають на мовлення.
📍Які заклади закріплені за логопедичним пунктом
За логопедичним пунктом №1 закріплені заклади дошкільної та загальної середньої освіти Донецької селищної територіальної громади, а саме:
– Андріївський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області;
– Андріївський ліцей №1 та 2 Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області;
– Пришибський ліцей Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області.
🎯 Основні завдання логопедичного пункту
– проведення первинної діагностики порушень усного мовлення у дітей;
– надання логопедичних послуг, спрямованих на подолання мовленнєвих труднощів;
– консультування батьків та педагогічних працівників щодо профілактики мовленнєвих порушень;
– інформування про особливості проявів мовленнєвих труднощів та шляхи їх подолання.
📌 Основні напрями діяльності учителя-логопеда
– діагностика мовленнєвого розвитку дітей;
– проведення індивідуальних і групових логопедичних занять;
– розробка індивідуальних програм корекції мовлення;
– профілактика та попередження мовленнєвих порушень;
– корекція звуковимови, розвиток лексико-граматичних навичок та зв’язного мовлення;
– розвиток фонематичного слуху та підготовка до оволодіння читанням і письмом;
– консультування педагогів та батьків з питань мовленнєвого розвитку дітей;
– співпраця з педагогічним колективом і фахівцями для забезпечення комплексного підходу до навчання та виховання.
🤝 Співпраця логопедичного пункту
Логопедичний пункт взаємодіє з:
– педагогічними працівниками закладів освіти;
– практичними психологами;
– асистентами вчителів та вихователями;
– медичними працівниками закладів освіти;
– батьками та законними представниками дітей.
👶 Категорії дітей, з якими працює логопед
Робота проводиться з дітьми, які мають:
– дисграфія
– дислексія;
– відхилення фонетичного і лексико-граматичного розвитку (ЗНМ);
– заїкання;
– вади вимови окремих фонем;
– дизартрію;
– алалію;
– ринолалію.
📚 Значення для закладу освіти
Логопедичний пункт у школі — це простір, де:
– кожна дитина отримує індивідуальну підтримку;
– проводяться групові та індивідуальні заняття;
– створюються умови для повноцінного розвитку мовлення;
– підвищується якість навчання та адаптація дітей у колективі.
Завдання логопедичного пункту — створити умови, де кожна дитина може подолати мовленнєві бар’єри, набути впевненості та відкрити для себе нові можливості у навчанні й житті.
Робота з логопедом — це безпечно, ефективно й важливо для повноцінного розвитку дитини або відновлення мовлення в дорослому віці. Вчасна діагностика та корекція — запорука впевненого спілкування.
За більш детальною інформацією звертайтеся до вчителя-логопеда Яковлєвої Аліни Андріївни:
Email: aa4222381@gmail.com
Тел. 066-49-57-052
Довіряйте своє здоров’я професіоналам — ми завжди поруч, щоб допомогти!