Зарахування дітей до 1-х класів 2024/2025 навчального року

БАТЬКАМ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

2024/2025 навчальний рік


2023/2024 навчальний рік


2022/2023 навчальний рік






Шановні батьки! На сайті «Електронна реєстрація в заклади загальної середньої освіти» Ви маєте можливість подати заяву на вступ дитини до школи. Для цього необхідно зареєструватись на сайті, обрати заклад загальної середньої освіти, створити заявку та підтвердити її документами у закладі

https://school.isuo.org


Що повинна знати і уміти шестирічна дитина

Шестирічна дитина повинна знати:

— свою домашню адресу і телефон;
— адресу школи;
— телефон, місце роботи батьків;
— шлях від дому до школи.

Шестирічна дитина повинна уміти:

— самостійно переходити вулицю, дотримуючись правил вуличного руху;
— замкнути і відімкнути двері своєї квартири, подзвонити по телефону;
— самостійно зібрати портфель, орієнтуючись на розклад уроків;
— самостійно одягатися за порою року та погодою;

— стежити за своїм одягом, взуттям;
— виконувати основні гігієнічні процедури (умитися, почистити зуби, зачесатися, мити руки перед їжею);
— прибрати зі столу після прийому їжі;
— користування туалетом.

Також дитина повинна уміти, не відволікаючись, працювати в класі, займатися, уважно слухати вчителя та батьків, самостійно виконувати їх вказівки, голосно, чітко, не соромлячись, відповідати на запитання вчителя, уміти спланувати свій час, без нагадування і допомоги виконувати домашнє завдання.


Поради батькам майбутніх першокласників

1. Радійте Вашій дитині!

2. Розмовляйте з дитиною спокійним голосом. Для дитини Ви — зразок мовлення, адже вона вчиться мови, наслідуючи, слухаючи, спостерігаючи.Ваша дитина буде говорити так, як Ви.Малюк успішніше засвоює мову тоді, коли дорослі слухають його, спілкуються, розмовляють.Виявляйте готовність слухати.Якщо роль слухача Вас втомлює, якщо Ви поспішаєте, не за¬бувайте: терпіння, виявлене в дошкільний період, суттєво полег¬шить ваші проблеми в майбутньому.

3. Щодня читайте дитині. Розучуйте скоромовки, чистомовки.

4. Приділяйте дитині якомога більше часу. Саме в дошкільні роки закладаються основи впевненості в собі та успішного спілкування поза сім’єю. Від рівня раннього мовленнєвого розвитку залежатиме подальший процес росту дитини в школі.

5. Не забувайте, що мова та мовлення краще розвиваються в атмосфері спокою, безпеки та любові.

6. У кожної дитини свій темперамент, свої потреби, інтереси. Поважайте її неповторність.

7. Розвивайте основні лінії дошкільного дитинства — вмінняслухати, бачити, відчувати.

8. Допомагайте дитині розвивати дрібну моторику м’язів руки,аби їй було легше опановувати письмо. Для цього необхідно вчи-ти малюка вирізати, малювати, зафарбовувати, будувати, складати невеликі за розміром деталі, зображення. Навчіть дитину зав’язувати та розв’язувати вузлики.

9. Забезпечуйте можливості та умови для повноцінної гри. Гра — це провідна діяльність дошкільника. Л.С. Виготський відзначав: «Чим краще дитина грається, тим краще вона підготовлена до навчання у школі».

10. Допомагайте дитині осягнути склад числа. Немає необхідності, щоб вона механічно лічила до 100 і більше. Нехай рахує до 10-20, але особливо важливо розуміти і знати, з яких чисел складається 5 , а з яких — 7 тощо. Це є основою понятійного мислення, розуміння основ математики, а не механічного запам’ятовування.

11. Працюйте над розвитком пам’яті малюка, його уваги, мислення. Для цього пропонується багато ігор, головоломок, задач у малюнках, лабіринтів тощо в різних періодичних та інших виданнях.

12. Запровадьте в сім’ї єдиний режим і дотримуйтеся його ви¬конання (обов’язково всі члени родини).

13. Дитина повинна мати певне доручення і відповідати за його виконання.

14. Необхідною умовою емоційно-вольового розвитку малюка є спільність вимог до нього з боку всіх членів родини.


РІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ПРИЛАДДЯ ДЛЯ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

Шкільна форма (колір, комплект обирається за погодженням з навчальним закладом)

Шкільний ранець повинен мати лямки прошиті ущільнювачем, щоб вони не різали плечі й дитина не відчувала дискомфорту при носінні ранця. Спинка ранця обов’язково має бути жорсткою і бажано анатомічною.

Шкільне приладдя (незалежно від виробника) :

  • Пенал – 1 шт.
  • кулькова ручка синього кольору – 2 шт.
  • простий олівець – 2 шт. (м’які)
  • набір кольорових олівців (12 штук у наборі) – 1 набір
  • точила (закрита) – 1шт.
  • лінійка – 15 см – (дерев’на або пластикова) – 1 шт.
  • гумка (м’яка) – 1 шт.
  • учнівські зошити в клітинку та в косу лінію– по 10 шт.
  • обкладинки для зошитів та підручників (прозорі) – 1 компл. для 1 кл.
  • папка для зошитів (з цупкого картону) – 1 шт.

Приладдя для уроків трудового навчання (незалежно від виробника):

  • Папка – 1шт.
  • Набір кольорового папіру (розмір А-4) – 2шт.
  • Набір білого та кольорового картону ( розмір А – 4) -2 шт.
  • ножиці з заокругленими кінцями – 1шт.
  • клей-олівець – 1шт.
  • лінійка 30см (дерев’на або пластикова) – 1шт.
  • пластилін, дошка для роботи, стеки –  1 шт.

Приладдя для уроків образотворчого мистецтва:

  • альбом (24 аркушів) – (розмір А – 4)
  • набір пензлів для малювання (м’які, «Поні») – 1 компл.
  • фарби акварель, гуаш (6-10 кольорів) – 1 набір
  • палітра – 1 шт.
  • стаканчик-нерозливайка для води – 1 шт.

Для уроків фізичної культури:

  • спортивна форма (залежно від сезону) – 1 шт.
  • спортивне взуття ( кеди і кросівки, бажано на застібках-липучках) – 1 шт.

УВАГА! Даний перелік учбового приладдя є орієнтовним і обов’язково погоджується з вчителем початкових класів.