Авторські напрацювання педагогів

Авторські розробки уроків

  1. Конспект уроку з фізики для 10 класу на тему «Альтернативні джерела енергії. Біопаливо. Біоенергетика» (Кривонос Л.П., вчитель фізики)
  2. Конспект уроку з дизайну і технологій для 3 класу на тему ” Виготовлення моделі дихальної системи” (Сіроус О.О., вчитель початкових класів)
  3. Конспект уроку з “Захисту України” для 10-11 класу на тему “Безпілотні літальні апарати (БПЛА). Симулятори та тренажери для підготовки операторів БпЛА (FPV Operator Drone Simulator)” (Чаговець В.А., вчитель Захисту України)
  4. Конспект уроку з інтегрованого курсу “Пізнаємо природу” для 6 класу на тему ” Рослини і тварини, що живуть серед людей” (Шелест Л.А., вчитель біології)
  5. Конспект уроку з математики для 2 класу на тему “Вивчаємо периметр многокутника” (Гаврилейченко Т.О., вчитель початкових класів)
  6. Конспект уроку з англійської мови для 5 класу на тему “Харчування. Його величність – сендвіч” (Алекіна Л.М., вчитель англійської мови)
  7. Конспект уроку з інтегрованого уроку “Я досліджую світ” для 2 класу на тему “Повітря та його властивості ” (Сляднєва О.В., вчитель початкових класів)
  8. Конспект уроку з історії України для 6 класу на тему “Володимир Великий — державотворець та хреститель Русі” (Грицюта В.Ю., вчитель історії)
  9. Конспект уроку з географії для 6 класу на тему “Вулканізм. Вулкани” (Гвоздецька О.С., вчитель географії)
  10. Конспект уроку з інтегрованого курсу “Історія України. Всесвітня історія” для 6 класу на тему “Лічба часу в історії первісної доби та Стародавнього світу” (Сіняговська К.С., вчитель історії)
  11. Конспект уроку з української мови для 2 класу на тему ” Спостереження за основними ознаками речення. Зв’язок слів у реченні” (Вовк Н.В., вчитель початкових класів)
  12. Конспект уроку з української мови для 2 класу на тему “Корінь слова та спільнокореневі слова” (Кришня О.М., вчитель початкових класів)
  13. Конспект уроку з української літератури для 11 класу на тему “Павло Тичина. Поезії «О панно Інно…», «Ви знаєте, як липа шелестить…». Поєднання музики, кольору й слова. Глибина почуттів ліричного героя у поезії та художні засоби вираження. STEM-інтеграція: поезія й фізика звуку, біологія емоцій, візуалізація образів” (Десятник О.І., вчитель української мови та літератури)