Команда психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами
Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в Андріївському ліцеї №1
Засідання команд психоло-педагогічного супроводу у 2024-2025 н.р.
📌 30 серпня 2024 року в Андріївському ліцеї №1 відбулося перше засідання команд психолого-педагогічного супроводу у новому навчальному році.
Зустріч об’єднала фахівців, які спільно працюють над створенням комфортного, безпечного й ефективного освітнього середовища для кожної дитини.
🔍 Під час засідань були розглянуті такі ключові питання:
-
Аналіз індивідуальних освітніх потреб учнів;
-
Визначення алгоритму взаємодії між педагогами, практичним психологом, соціальним педагогом, асистентами вчителів та адміністрацією;
-
Планування форм і методів підтримки дітей з особливими освітніми потребами (ООП);
-
Організація роботи з батьками та класними колективами;
-
Узгодження заходів щодо адаптаційного періоду та профілактичної роботи.
📅 Особливу увагу було приділено організації педагогічного спостереження за учнями з ООП, яке триватиме до 15 вересня.
На основі зібраних спостережень команда фахівців підготує та затвердить індивідуальні програми розвитку (ІПР), відповідно до потреб кожної дитини.
💬 Усі учасники команди підкреслили важливість раннього виявлення освітніх запитів та тісної міждисциплінарної співпраці.
💛💙 Працюємо разом заради кожної дитини! Віримо, що 2024/2025 навчальний рік принесе нові здобутки та добрі зміни.
📌 08 січня 2025 року в Андріївському ліцеї №1 відбулося друге засідання команд психолого-педагогічного супроводу.
Зустрічі стали важливим етапом у підбитті підсумків першого семестру та плануванні подальших кроків підтримки учнів з особливими освітніми потребами (ООП).
🗂️ На засіданнях були обговорено:
✅ Ознайомлення з досягненнями учнів з ООП за І семестр 2024–2025 н.р.
Фахівці проаналізували успіхи, труднощі та динаміку розвитку кожної дитини.
✅ Аналіз ефективності індивідуальних програм розвитку (ІПР), а також оцінка доцільності адаптації чи модифікації навчальних програм.
Було визначено, які підходи виявилися результативними, а де потрібні зміни або додаткові ресурси.
✅ Взаємний обмін інформацією між учасниками команди щодо практик, які позитивно впливають на залучення та розвиток дітей з ООП.
Особливу увагу приділили ефективним формам взаємодії, дидактичним матеріалам та методам індивідуалізації навчання.
🤝 Такий формат співпраці дає змогу краще координувати дії всіх учасників освітнього процесу та забезпечити кожній дитині можливість розкривати свій потенціал.
💛💙 Плекаємо інклюзивність разом! Крок за кроком — до успіху кожного учня.